sobota, 28 lipca 2012

Recenzja: Farmona, Radical, Mgiełka wzmacniająca

Mgiełka której używam już drugi czy trzeci raz. Uznałam, że zasłużyła na recenzję ;). Przed państwem Mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających z ekstraktem z skrzypu polnego firmy Farmona!

Gdzie kupiłaś?
W Rossmannie, ale wszystkim pewnie wiadomo, że tą linię znajdziemy też w aptece, Naturze.. ;)


Za ile?
Było to dość dawno, więc nie pamiętam. Na wizażu jest napisane, że 7zł za 200ml, ale mi się wydaje, że kupiłam ją za 9 ;).






A jak z wydajnością?
Nie stosuję jej po każdym umyciu włosów, więc trudno dokładnie określić. Stawiam na dwa-trzy miesiące przy regularnym używaniu ;).


Ale może śmierdzi, co?
Pachnie lasem. Mniej więcej ;). Zapach nie jest słodki. Lubię go, ale być może to też kwestia przyzwyczajenia. W każdym razie nigdy mi nie przeszkadzał ;).


Nie faszerujesz ty włosów przypadkiem silikonami?
Kupowałam ją jeszcze nie za czasów włosomaniactwa (przynajmniej takiego, z którym mam do czynienia teraz :D) i głupio się przyznać, ale skład mnie nie interesował nic a nic. Więc zobaczmy, co takiego kryje ;).
Aqua - wooooooda :D,
 Alcohol Denat - środek rozpuszczający, ma działanie tonizujące, oczyszczające, odtłuszczające i odświeżające,
 Cetrimonium Chloride - środek antystatyczny, wygładzający, polepszający rozczesywanie włosów,
Equisetum Arvense Extract - wyciąg ze skrzypu polnego,
 Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein - hydrolizat z pszenicy, nawilżający,
Laureth-10 - substancja poprawiająca konsystencję,
 Polyquaternium 20 - antystatyk,
 PEG - 25 Paba - substancja przeciwsłoneczna,
 Panthenol -  prowitamina B5,
 Cameliaa Sinensis - wyciąg z zielonej herbaty,
 Parfum - zapach,
 Hexyl Cinnamal - chemiczny zapach jaśminu,
 Buthylphenyl Methylpropional - substanacja zapachowa,
Citronellol - składnik kompozycji zapachowych,
 Linalool - środek zapachowy.

Powiedz mi wreszcie, jakie efekty!
Gdy kupiłam ją pierwszy raz dwa, trzy lata temu działała znakomicie. Włosy były gładziutkie jak jedwab. Ale z kolejnym i kolejnym opakowaniem niestety mniej działa. Może taki jej urok,  może kwestia moich włosów ;). Maybelline? :>>




POLECAM

Producent said: Składniki bioaktywne zawarte w mgiełce wzmacniają włosy, hamują ich wypadanie oraz chronią przed łamliwością i rozdwajaniem. Mgiełka chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem spowodowanym również używaniem suszarki. Po zastosowaniu mgiełki włosy staja się wyraźnie grubsze, miękkie i jedwabiście gładkie.
Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego, proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz prowitaminę B5. SPOSÓB UŻYCIA: Suche lub wilgotne włosy spryskać mgiełką z odległości 20-30 cm. Następnie ułożyć fryzurę. Nie obciąża i nie skleja włosów.



Nigdy nie miałam problemów z wypadającymi włosami, ale z łamliwością i rozdwajaniem mi nie pomogła. Za to włosy były cudownie gładkie! :D



A ja tu czekam na swoje przesyłki (aż trzy!) i nie moge się doczekać awizo w skrzynce, ani listonosza pod bramą :D. A jutro niedziela ;). xoxo ;*

22 komentarze:

  1. Działa coraz gorzej, bo wysusza wódeczką. Już silikon lepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją kiedyś, ale oprócz ułatwiania rozczesywania to nie robiła z włosami kompletnie nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj na 2 miejscu alkohol, nie popsikała bym nim włosów :D Kochana zostałyśmy wylosowane do wysłania sobie pocztówki więc obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś Otagowana http://drugiednokosmetyczne.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html . Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam jej kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! Bardzo ładny blog. :) Dołączam do obserwatorów i liczę na to, że się odwdzięczysz. :) Pozdrowienia z Sopotu. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. balabym sie psikac nia wlosy, ale do skory glowy bylaby swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam do czynienia z Radicalem, ale koleżanka miała od niej odżywkę i strasznie zniszczyła jej włosy... ja bym się tam bała no, ale to zależy pewnie od włosów i w ogóle.
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę mgiełkę i trochę mieszane uczucia względem niej, czasami jest ok, czasami strasznie cuchnie i usztywnia włosy, no sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez ją mam ale po pierwszym uzyciu nie spodobał mi sie zapach. Dzis dam jej jeszcze szanse.
    Zapraszam na rozdanie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o kontakt(adres e-mail wraz z nazwą bloga) na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić możliwość współpracy
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są produkty tej firmy:)
    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzieki temu możemy się wszyscy odnaleźć :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam - są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kosmetyk używałam i tez lubię :))u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, będę zaglądała częściej!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam tu przypadkiem i także będę tu częściej bywać;)

      Usuń
  16. Całkiem ciekawy blog, przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeej, muszę wypróbować ;)) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis, na pewno pokazujesz jak zadbać o siebie! i widać umiesz to robić bo wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieki za polecenie. Na pewno warto po tej recenzji wypróbować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz i pomocną uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...